Her intihar edenin kendi ölümünün sorumluluğunu kapısına bıraktığı, yani üzerine yıktığı bir kişi vardır. O şöyle der gibidir: "Ben tüm insanların en naziği ve en duygusalıydım ve sen bana aşırı bir şekilde insanlık dışı davrandın."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimizi sürekli pozitif olmaya zorlarsak yaşamdaki sorunlarımızı inkar ederiz. Böylelikle onları çözme ve daha mutlu olma şansımızı da yitiririz. Sorunlar hayatımıza anlam ve önem katar. Sorunları yok saymak ( sözde hoş olsa da) anlamsız bir varoluş demektir.