- Şu merdiven başında pazarlık yapan kadın bir fahişe mi ?
+ Hayır.
- Peki ya o sokağın başında bacaklarını gösteren.
+ Hayır.
- Peki ya şu kadın baksana nasıl da şehvetle bakıyor.
+ Hayır o da değil.
- Burada hiç fahişe yok mu baksana şu kadınlara nasıl da giyinmişler.
+ Fahişe nedir bay Burton ?
- Tenini parayla satan aşağılıklardır bay Vencanze.
+ Hayır bay Burton Fahişelik bu değildir..
- Hah neymiş peki fahişelik ?
+ Fahişelik insanların hayatını bilmeden onları aşağılamak ve yargılamaktır. Sokağın sonunda bir berber var bay Burton lütfen aynaya bakınız. Orada var olan en büyük fahişeyi göreceksiniz. ...
CEMİL - Neden seviyorsun ağayı?
İSHAK - Sayesinde ekmek yiyiyoruz.
CEMİL - Bence, ağa sizin sayenizde ekmek yiyor.
İSHAK - Nasıl?
CEMİL - Siz çalışıyorsunuz, ağa kazanıyor, öyle değil mi?
İSHAK - öyledir. Ağanın işi kazanmak, marabanın ki çalışmak. Yazı böyledir.
CEMİL - İşte o yazıyı değiştirmek istiyoruz. Diyoruz ki çalışanlar kazansın.