gece

“şu yeryüzü- yaratici’nin günahi! fakat artik başkalarinin günahlarinin kefaretini ödemek istemiyorum. kitalarin disindaki bir can cekismede, bir çölde, gayri sahsî bir batista, dogumumun etkisinden kurtulmak istiyorum.”
Sayfa 59·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gözlerini kapatman, hiçbir şeyi değiştirmez. Gözlerin kapandı diye, hiçbir şey silinip gitmez. Bu bir yana, gözlerini bir sonraki açışında her şey daha da kötüleşir."
“ve acıdan dili tutulunca insanın, bir tanrı çektiğimi anlatayım diye bana dil vermiş.”
-sen tüm kentten daha yalnızdın. okyanus gibi bir yalnızlık.
“Sevilmiş olmak, ateş almaktır. Sevmekse tükenmeyen bir yağla ışık vermektir. Sevilmek, bitmektir, sevmek ise devam etmek.“