Her insanın, yaşamda çok istediği ancak sahip olamadığı şeyler vardır. Ya da sahip olup kaybettiği şeyler... Bazen de sahip olduğu ancak kurtulmak istedikleri...
Uzun zamandır okuma yapamıyorum. Bazı dönemler çok uzun ve verimsiz geçiyor. Eminim yalnız değilim ama öyle özledim ki... Hesabı dondurup kendime geldim, döndüm.
Yeniden başlayalım, Bismillah diyelim bakalım... :)
Anneciğim, diye yazmıştı bir kez, eğer ben size yazmazsam, bilin ki iyiyim demektir; Tanrı korusun bana bir şey olacak olursa, o zaman benden değil, başkalarından alırsın mektubu.