Ah, sürüp giden bir rüyaydı gençliğim Ve ruhum uyanmazdı Sonsuzluğun ışığı Sabahı getirene dek Evet, ümitsizce kederli de olsa Doğduğundan beri yüreği Bir tutku karmaşası olan kişi İçin, uyanıklığın soğuk gerçeğinden Daha iyidir bu uzun rüya. (...) Delilik olurdu daha yüce bir göğü ummak. Ben tadını çıkardım çünkü güneş parlakken yaz gününde, Rüyaları içinde canlı ışığın ve güzelliğin. Bütün Şiirleri
Gökyüzü karanlık ağırlıyor şimdi, Gidilmemiş yıldızlara öykünüyor yarım ay. Gözlüklerimi siliyorum yorgun harflerden, Karşı binaların alnına vuruyor ışığı. Eğilip öpüyorum odadaki yalnızlığı, Hoş geldin diyorum, ey mor fistanlı gece. Gençliğim kalabalık bir meydandı, Şimdi her dize bir eve dönüş hikâyesi. Ali İhsan Konuklu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben bu dünyada iki şeye iç çektim.. Biri; Arkamda dağ olması gerekirken, yoluma taş olan AİLEM.! Biri de; su gibi akıp giden GENÇLİĞİM.! Demiş biri
İnsan ve Hayat
Gençliğim şikâyetçi bu yaşadığım hayattan
"Çocukluğumu yaşayamadım, Gençliğim ziyan olmuş. Her şey iyi olsa ne olur, ben ziyan olduktan sonra."
Çocukluk
Büyüyünce Ne Olmak İstiyorum Bilmiyorum
Evet hala gencim ve bir şey olmak zorunda değilim. Ama bir gün gençliğim biticek ve karar vermek zorunda kalıcam. İstediğim kararı vermek için şimdiden çalışmam gerekiyor ama ben ne olmak istediğimi bilmiyorum. Şuan her şey ilgi çekici geliyor. Sanki her şeyi yapabilirmişim gibi. Kendimi küçümsemiyorum, elbet çalışırsam yaparım. Ama gerçekten yapmak istiyor muyum? Gerçekten ne yapmak istiyorum? Kendimi tanımaya çalışıyorum, nelerden zevk aldığımı anlamaya çalışıyorum ama bu ülkede geleceğim sadece yeteneklerim veya zevklerim üzerinden ilerlemiyor. Hem sıkılmayacağım, hem para kazanabileceğim, hem de ailemi gururlandırabileceğim bir şey seçmem gerekiyor. Önemli bir seçim. Bunun üzerimde baskı kurmasına izin vermekten nefret ediyorum ama elimden bir şey gelmiyor. Herkesin dilinde bu kararın geleceğimi etkileceği varken nasıl olurda stres olmam. Ama sonra hala genç olduğumu hatırlıyorum. Hala daha yirmilerine gelmemiş bir genç kız olduğumu. Önümde uzun bir gelecek olduğunu - ve tabi yaşarsam - düşünüyorum. Kendimi yirmilerimde otuzlarımda ve belki kırklarımda bulabilirim ama elbet bir gün bulucam. Benim de bir hayalim bir hedefim olucak. Ve onun için çalışmaktan gurur duyucağım. Aynı kendimle duyduğum gibi.
Duygu ve Düşünce