Bende her zaman hayatımı küçümsemek hastalığı vardı.
Meğerse o yiğitlik, gençliğim nedeniyle ölümü kendimden pe uzak görmemden doğan aldatıcı bir cesaretmiş..
“Yollardan nasıl geçtim Rabbim
Hırkamı nerede bıraktım
Hırkam ki içinde gençliğim vardı
Adını bilmediğim şeyler
Benim olan ne varsa
Biraz günah biraz ateş biraz rüzgâr
Ve seni düşündüğüm anlarım
Yerini unuttuğum o güzel uçurumlar”