M.

M.
@getright
"hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
onca sevgiye rağmen kalbi filizlenmemişse, toprağı sen değilsindir .
Alıntı
''demek ki beni bir türlü sevemiyordu. hakkı vardı. beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti.''
“bazı insanlar vardır ki, aşk hakkında hiçbir şey duymamış olsalar asla aşık olmazlardı.”
Aşk
dört dinde diledim seni, tövbe yoktun.
Şiir