Kitabı okumaya başlamam zaten ayrı bir hikaye bunu okumam için bana vesile olduğun için sana ayrıca teşekkür ederim.Şu an çok karmaşık duygular içerisindeyim bir insanın ölüme giderken yaşadığı acılar çektiği psikolojik baskıyı an ve an yaşadım sanırım.Yaptığı tasvirler.bu acıları çektiği yerler,çamura bulanmış yağmurda ıslanan ve bir insanın ölümünü izlemeyi heyecan içinde bekleyen insanlar an ve an gözümde canlandırdım.
Korku,acı,umut ile dolu bekleyiş içerisindeki bir mahkuma her ne yapmış olursa olsun bir insan olarak içimde çok büyük bir merhamet duygusu gelişti.Ama bazende diğer pencereden bakmak lazım olaylara.Yine de bir insana ölüm cezası vermek ve bunun ağırlığını taşımak çok zor bir baskı olsa gerek.Çok ince bir çizgi.İnsan bazen çok sevdiğiniz birine zarar veren için bile bunu yapamaz diye düşünüyorum.Benim için en zor okuduğum satırlar çocuğu ile geçirdiği anlardı ki burda göz yaşlarımı tutamadım.Bence mahkum orda ölmüştü zaten...............
"Onlar ne feci mahlûklardır ki hürriyet ve adalet çığırtkanlığı ile sürüleri peşlerine taktıkları halde iş başına geldikten sonra istibdadın koyusunu ve zulmün en hasını yaptılar."
Arkadaşlar, sayenizde artık 1K'nin demirbaş etkinliklerinden sayılan Kitap Kardeşliği etkinliğinin 5.si ile beraberiz :) Etkinliği başlatmamızın amacı birbirimize umut aşılamak, iyiyi güzeli yaymak, mutluğu çoğaltmak idi. Ve ben beraber bunu başardığımıza inanıyorum. Etkinlik sayesinde kurulan arkadaşlıklar bu etkinliği daha anlamlı kılıyor, sevgiyle, umutla var olun :)
Daha önceki etkinliklere katılmış olanlar zaten tecrübeli sayılırlar, şöyle ki etkinliğe katılmak isteyen arkadaşlar arasında kura ile bir eşleştirme gerçekleştireceğiz ve bu kura sonucu eşleşen kişiler birbirine kitap gönderecek. Kitap paylaşımındaki kriterler eşlere kalmış bir şeydir.Elinizde bulunan kitaplardan gönderebilirsiniz, yani illa yeni kitap almanız gerekmiyor. Şimdi arkadaşlar katılmak isteyen arkadaşların bu iletinin altına " katılmak istiyorum" diye yorum yapmaları yeterlidir.
Önemli Not: Yorum attıktan sonra, yorumu silenlerin mesaj ile bana bildirmeleri rica olunur.
Not: Eşleşmeleri Pazar 20:00da açıklayacağız.
Not2: Bu iletiyi paylaşarak daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabiliriz.