Ne yöne gitmek istediğinizi Evren’e AÇIK ve NET bir şekilde söylemeniz gerek. #y:52evrenden Evrenden Torpilim Var
Kişisel Gelişim
S.
Imkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek, Yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek Zor mudur gözlerine bakarken sevgiyi görmek Yoksa sevgimidir gözlerindeki tek gerçek? Kolay mıdır biranda vazgeçip gitmek, Yoksa gitmeden vazgeçip,sevmek mi gerek?
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gidesim Geliyor
Bazen gidesim geliyor. Aniden, hiçbir öncesi yokmuş gibi. İçimde bir kıpırtı, bir boşluk. Her şeyin son bulduğu, yeni bir başlangıca adım atacağım o yer. Hiç bilmediğim sokaklar, hiç tanımadığım insanlar, hiç tanımadığım bir ben. Bazen bu şehirde, bu evde, bu odada, bu insanlar arasında kaybolduğumu hissediyorum. Sanki her şey çok tanıdık ama aynı zamanda yabancı. Hayatımın her anı, her kararı, her yönü, başka birinin hikayesini anlatıyormuş gibi. Bir an içimde bir boşluk oluşuyor ve o boşluk, bana bir yerlere gitmem gerektiğini fısıldıyor. Belki uzaklara… Belki hiç bilmediğim bir yere. Hiç değilse bir gün… Bir anlığına, her şeyden uzaklaşabilirim. Her şeyin, herkesin, her sorunun, her günün dışında, tamamen yalnız, sadece kendimle baş başa kalmak… Bazen gidesim geliyor, sadece o yerin huzurunu hissetmek için. Orada kimseyi tanımam gerekmiyor, orada kimse beni tanımaz. Kimse bana ne yapmam gerektiğini söylemez. Kimse bana yüklemez. Sadece ben, o yer ve sonsuz bir sessizlik. Her şeyin kabuğundan sıyrıldığı, her şeyin olduğu gibi bırakıldığı bir dünya. Kimse kimseye hesap vermez. Belki de aradığım huzur bu. Ve belki de gidesim gelmesinin tek nedeni, burada, şu an, burada kaybolduğum hissiyatı. Bazen, bir insanın kendisini kaybetmesi, onu bulmaya çalışması için bir çağrıdır. O çağrı, gideceği yerden değil, içindeki boşluktan gelir. Gideceğim yer, belki sadece zihnimde, belki sadece bir rüya, belki sadece bir kaç saatlik bir kaçış. Ama oraya gitmem gerek, bir süreliğine de olsa… Bazen gidesim geliyor. Sadece gitmek, bir şeyleri ardımda bırakıp, sadece yol almak. Belki bir sonraki adımda her şeyin daha farklı olacağını bilmeden. Ama bir şey var; o adımı atmak, yeni bir başlangıca doğru, her şeyin değişebileceğine inanmak…
Duygu ve Düşünce
gitmek mi kalmak mı..?
Bazen insan en çok değer gördüğü yerden gitmek ister. Kendi bile anlamaz nedenini… İçinde durmadan çarpışan iki ses: “Kal, burası senin yerin” ve “Git, kendini bulman gerek.” Kaldığında bir boşluk kemirir içini, gittiğinde ardında kalan sıcaklık yakar yüreğini. Ne kalabildiği yer tam olur ona, ne gidebildiği yer yeterince ait. Belki de sorun yerlerde değil, insan bazen kendi içinde kaybolur. Ve nereye giderse gitsin, en çok kendisinden kaçıyordur aslında.
/47 ~ HAYAT BÖYLE BİR ŞEY
Hayat, ne tam anladığın bir kitap ne de sonunu bildiğin bir film. Yarım cümlelerle yaşanıyor bazen, eksik kalan kelimelerle. Bir durakta bekliyorsun mesela, geç gelen bir otobüs gibi gecikiyor hayallerin. Bir sigara yakıyor biri, gökyüzü griye çalıyor. Sen o an, düşünüyorsun sadece "Mutlu olmak mı gerek, yoksa sadece geçip gitmek mi bu sokaklardan?" Bir ses çalınıyor içinden. "devam et," diyor, "bazen düşmek de yaşamak gibi..." Yalnızlık, bir bardak su gibi durur masanda. İçsen boğulursun, içmesen kurursun. Ama işte, hayat böyle bir şey. Ne sen soruları tam sorabiliyorsun
Şiir
"Belki çok şey yaşandı, Belki birbirimizi dinlemek yerine savunmaya geçtik, Anlamaya çalışmak yerine haklı çıkmaya çalıştık.ama bütün o sessizliklerin, tartışmaların ve uzaklaşmaların arasında bile sana olan duygularımın gerçekliğini inkar edemedim.hala edemiyorum. Ben seni sadece birlikte güldüğümüz anlarda değil, birlikte sustuğumuz anlarda da sevdim Belki kusurluyduk,belki tam değildik ama ben hep tamam hissetim.biliyorum ilişkiler sadece hislerle yürümez ,emek ister,anlayış ister,sabır ister... Belki hepsinde zaman zaman eksik kaldık ama niyetimde hiç eksik olmadı. Bu mesajı ne bir suçlama, nede zorla geri çağırma çabası.sadece dürüst bir kalbin sesi Bazen gitmek gerek bazen kalmak... Ama bazende dönmek gerek. Dönersen seni suçlamadan,hesap sormadan, keşkelerle değil iyyikilerle karşılamak isterim.dönmezssende seninle geçen her anı güzel bir yere koyup içimde saklamayı bilirim Sana kırgın değilim.belki kırılmışım,evet,ama hala incitmeden bakıyorum ardından. Hala seni düşününce kalbimde sıcak bir yer oluyor.sadece bil istedim.çünkü bazı duyguların içinde kalması,yok olmalarına sebep oluyor." 🍃🌼