Yaşam o kadar zengin,o kadar güzel, o kadar fazla ilgi alanıyla dolu ki, bir insanın mutluluğunu bir başka insanın davranışlarıyla sınırlaması bana çok saçma geliyor.
Bu sizi er ya da geç bir seçime zorlayan sevgilerdendi:Ya onu yırtıp atardınız ya da altında kalır,sizi ezip daha küçük bir şeye dönüştürdüğünü bile bile şiddetine katlanırdınız.