venustk

Kendi içimizde, kendimize dair bilmediğimiz o kadar çok şey var ki...
Sayfa 123·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanların kim oldukları sadece adlarından mı anlaşılır sanıyorsun? Bakışlarından, yürüyüşünden, görüntüsünden, kullandıkları ses tonundan tanırsın onları."
Sayfa 75·Kitabı okudu
Alıntı
Uykusuz geçen gecelerin düşünceleri inatçı olur.
Sayfa 266·Kitabı okudu
Alıntı
Günümüzde seyyahların hep acelesi var; telaş içinde, her ne pahasına olursa olsun diyerek geliyorlar, ama gelmek bir yolun sonuna varmak demek değil. İnsan her menzilde bir yere varır, her adımda gezegenimizin gizli kalmış bir yüzünü keşfedebilir, bunun için bakmak, istemek, inanmak, sevmek yeterli.
Sayfa 240·Kitabı okudu
Alıntı
"Bağışlayın ama anlayamıyorum, kendinize bir yol çizmeden olur mu? Yol olmadan, ayağının altında basacak yer olmadan nasıl yürünür, nasıl gidilir? Kayık suda değilse nasıl yüzer? Oysa yaşam dediğin, yolculuktur."
Sayfa 431·Kitabı okudu
Alıntı