Birini görmek, adını bilmek ,selamını almak değildi ki tanışmak. birbirimize bulastirdigimiz düşünceler, fikirler ,duygular olmadan nasıl tanışalım olunur. ..gerçek tanışma, fikrin hissini karşısındakine bulaştırma değil miydi?
İyi de baba eski anıları neden anlattın ki?
Seni kötü yaptığını biliyosun .
Belki;
Ama bundan başka anlatacak bi şeyin olmadığında , bir şeyleri yeniden anlatmaktan mutlu olacaksın!
Binkitap uygulamasının amacından biri de okuduğun kitaptaki beğendiğin alıntılari veya ilgini çeken yazıları paylaşmak çoğaltmak olsa gerek değil mi kitapseverler. Okuduğum ilk sayfadan itibaren beyninizden alınıp süzgeçten geçirilmiş cümleler olunca insan bi ürkmüyor değil. Alıntı yapmak isterken şunu anladım: Bu kitabı paylaşmak için her sayfasını tek tek paylaşmak hiç de abartı durmaz.cagin hastalığı hükmünde bi konuya değinmiş Sabahattin aliiçimizde gerçekten tembellik var acizlik var.biz insanoğlu suçlu olunca hemen suçu sahipleyecek bir şey ararız. Bazen icerde ;ruhumuzda bazen ise dışarıda; başka insanlara bulastirarak.muhtesem yazar bu iç suçluya değinmiş. Aynı zamanda hiç bi şey bilmemekle kalmayıp bilgisizligini bilgili kendini zat ilan edenlere değinmiş. Velhasıl okunması gereken bi kitap listesine eklenir diyebilirim. Siz tüm okurseverler... gönlünüzden geçenleri içinizdeki şeytanı dinlemeden hayırlı güzel yollarda yaşamanız dileğiyle...!
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209bin okunma