Gülten

Gülten
@gltnkaya
Herhal ilerdedir yaşanacak günlerin en güzelleri.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayrılık veya uzak oluş mühim değil de asıl onu düşünmek ve bir daha hiç dönülmeyeceğini ve geride kalanları insanın bir daha göremeyeceğini düşünmesi çok feci bir şey.
-Biliyor musun, insanları öldürüyorum Portuga. -Bunu nasıl yapıyorsun Zeze? -Onları unutarak.
Çocuklar boyama kitabı değildir, onları en sevdiğin renge boyayamazsın.
-İnsanlık öldü mü dedim? dedim. -Yok dedi, ölmedi ,ölmedi ama bir şeyler oldu,başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde -Kuşlar da gitti İnsanlıkla beraber kuşlar da bir bir yok oldu gitti .