Ayrılık veya uzak oluş mühim değil de asıl onu düşünmek ve bir daha hiç dönülmeyeceğini ve geride kalanları insanın bir daha göremeyeceğini düşünmesi çok feci bir şey.
-İnsanlık öldü mü dedim? dedim.
-Yok dedi, ölmedi ,ölmedi ama bir şeyler oldu,başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde
-Kuşlar da gitti
İnsanlıkla beraber kuşlar da bir bir yok oldu gitti .