"Biz kimseyi yanı başımızda görmek istemeyiz komutanım. Kimse bizimle beraber gelsin, savaşsın istemeyiz. Çok zor bir şey bu ve bu bizim işimiz. Sadece işimiz değil, varlığımızın nedeni. Anlayabilirsek, kavrayabilirsek çok büyük bir onur da aslında, çok büyük bir mutluluk. Ama küçük bir şey istiyoruz biz. Uğruna mücadele ettiğimiz, canımızı verdiğimiz millet bizim yanımızda olsun. Fiziki varlıklarıyla filan da değil. Sadece yürekleriyle. Biz onların gönlünü yanımızda hissedelim, yeter."