Ben 1 kitap eklenmesini rica edebilirim eğer çok okuyanı ve benim gibi düşüneni varsa.
Jose Saramago’dan ‘Baltasar ile Blimunda’. Hayatımda ilk ve tek kitaptır, yarım bıraktığım. (Genelde zor ağır kitaplar okumayı sevmeme rağmen)
Ses ve Öfke’yi bile zorla zorla bitirmiştim ama bu kitapta 2 satır bile anlamıyordum okurken.