ayseakkan

ayseakkan
Okul öncesi öğretmeni /
Dünya üzerinde yapılabilecek en keyifli şeye, muhabbete başlarsın. Tefekkür bir tanımdan öteye geçer ve bizzat içinde bulursun kendini. Öncekiler gibi sevdikçe tadı kaçmaz, sevdikçe sevesin gelir. Tattıkça tadasın. Konuştukça konuşasın. işte böyle tadı hiç bitmeyecek bir muhabbeti paylaşabileceğin birini ömür boyu sevebilirsin. Bitmeyecek bir muhabbet için başlayan sevgin bitmez. Hak için, onun adıyla başlayan bir sevdanın tadı gün geçtikçe kaçmaz, gün geçtikçe artar. Sevdiğin gitse de bitmez, göremesen de bitmez. Eyvallah çekmişsindir bir kere, o yol git git bitmez ...
Reklam
Derdin nedir? Ne için varsın? Nereye gidiyorsun?
Muazzam..
Arıyoruz Fesleğenim . .. Hayat bir arayış, hem de sürekli. Sürekli olduğu kadar da bilinmeyen. Bazen ümidi, bazen de ümitsiz. Bazen yavaş yavaş, bazen hırçın bir dalga gibi duvarlara çarpa çarpa ... Kimse bulunduğu durumdan memnun değil. Malı, makamı olsun olmasın herkes arıyor. Zenginler, fakirler, güçlüler, güçsüzler, iyiler, kötüler. İnsanlar arıyor. Ama neyi? Bilmiyoruz. Çünkü bulduğumuz her şeyde, ulaştığımız her yerde aradığımızın o olmadığı ortaya çıkıyor. Tatmin olmuyoruz. Heyecan, ulaşana kadar sürüyor. Ulaşınca da sönüyor. Yeniden başka bir şeyi aramaya başlıyoruz. Sanki içimizde bir kara delik var. Bütün finaller sıkıcı, bütün elde etmeler sıradan gibi. Ona yürürken ki heyecanı hiçbir sahip olma durumu karşılamıyor. Kendimize dediğimiz gibi: - İşte bu, bu kişiyle birlikte olursam her şey yoluna girecek . .. - Evet, müdür olmak benim için bir dönüm noktası. .. - Şu dersi bir vereyim, önümde hiçbir engel kalmayacak ... - Bıktım bunların bana karışmasından, eve çıkayım, hayata yeniden başlayacağım ... İçimizde ciddi bir boşluk var ve bunu doldurmak için arayıp duruyoruz. Bir hastalık gibi. Bir salgın gibi. Doğuştan herkesin sahip olduğu bir içgüdü gibi. Ve hiçbir şey bize doyumu yaşatamayacak gibi ... Aramaktan sıkılmamamızın sebebi de hiç boş kalmıyoruz, sürekli önümüze yeni bir şey geliyor ve onu aramaya başlıyoruz.Sevgili Fesleğen, ne arıyorsun? Doğru yerde mi arıyorsun, yoksa olduğun yerde mi? Yoksa ne aradığını bilmiyor musun? Bilmiyorsan, nasıl bulabilirsin? Sanıyoruz ki bu kapının anahtarı para, prestij, saygınlıkta. Paralı insanlar aramıyor mu? Saygın, prestijli insanlar aramıyor mu? Etrafına bak, gazetelere, televizyonlara, haberlere bak; herkes arıyor, herkes mutsuz. Demek ki anahtar onlar değilmiş. Başka bir şey olmalı. Artık seni doyurabilecek,
Rabbim derdimizden anlayan Allah dostlarını en güzel tevafuklarla bizlerle bulştursun. Rabbim önce yolunu, sonra yolunu sevenleri sevdirsin ... Yolumuzun başı da, sonu da hep eyvallah olsun!
Sayfa 41·Kitabı okudu
İnsanları tanıdıkça buz gibi bir rüzgar esintisi bırakıyorlar içime. Üşüyorum onca kalabalık arasında.