Lütfen bu gece içme, ben bitice'm bu gidişle
Anlatmayı sevmem ama sen anlardın işte
Vaz mı geçtin benden öyle? Kolay olsa keşke
Aynı yerdeyim, belki uğrarsın dönüşte
Ben kapattım o konuyu, son kez öptüm fotoğrafını
Çok savaştım ama sonu yok, içime gömdüm anılarımı
Hep inandım, inandım, inandım ama sonu yok
Hep inandım, inandım, inandım ama
Gidersen git, emin ol, kalmaz aklım
Alıştın sen, hep öyle gidiyorsun
Olamayız sen'le eskisi gibi artık
Yalan yok ama çok güzel gülüyorsun