📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Annem, bizi kızları yerine daha çok arkadaşları gibi görmek istediğini kendisi söylemişti. Bu tabii
çok güzel ama yine de bir arkadaş, annenin yerini alamaz. Ben, annemi örnek almaya ve ona saygı duymaya ihtiyaç duyuyorum ve gerçekten de benim için bir örnek oluşturuyor; yapmamam gerekenlere dair bir örnek...
Bizim için dünyanın normale dönebileceğini hiç düşünemiyorum. “Savaştan sonra" diye laflar ediyorum ama sanki bir hayali şatodan söz ediyorum, yani hiçbir zaman gerçek olmayacak bir şeyden.