...burada değil ama gökyüzünün altında başka bir yerde, ağaçların üstünde, şehrin çok ötesinde, tarlalarda ve ormanlarda kendine has bahar hayatının, zayıf ve günahkar insan aklının alamayacağı esrarengiz, muhteşem, zengin ve kutsal bir hayatın artık silkinip canlandığını düşünmek istiyordu insan. Ve bir de ağlamak istiyordu nedense.
"...Hiç uğraşmasaydık, geldiği gibi yaşasaydık daha kolay olmaz mıydı? Kolaydan ne anladığınıza bağlı... ya anlamaya, tanımaya ve anlamlandırmaya çalışacağız ya da görmezden gelip ayağımıza dolanmasına izin vereceğiz... ya yaşamak konusunda ustalaşacağız ya da sürüneceğiz."