Konferanslar, röportajlar, seminerler, sohbetler, münazaralardan aldığım ve eski defterlerimde olup buraya aktardığım notları(mı)n mecmuu bulunan iletilerin mecmuu.
s.amsu.ng/G1t07nOjSszN
Notlarım. Doğru mu yapıyorum bilmem amma latinize ettikten sonra üzerlerini çizip atıyorum. Umarım bu yüzden ilerde pişmanlık duymam.
Bu kağıtların arka tarafı genelde dolu oluyor ders notları gibi şeylerle. Boş kağıt gördüm mü sağda solda atamıyorum. Böyle ya eski yazıyla bir şeyler yazıyorum ya da mesela sonra araştıracağım konuların anahtar kelimelerini not alıyorum. Yani biraz da müsveddeler telef olmasın diye böyle.