tembellik ve samimiyetsizliğinizi felsefe sanıyorsunuz
herkes teorisyen herkes filozof herkes profesör herkes edebiyatçı herkes şair ama herkes kendi masasında! herkes her şeyi çok biliyor! herkes her şeyin farkında ama hiç kimse bir şey yapmıyor! dünyayı yorumlamanın hazzı yetiyor size bırakın onu değiştirmeyi kendi dünyanızı değiştirmekten acizsiniz! daha yola çıkmadan herkes yol yorgunu! Michel Foucault Jean-Paul Sartre Karl Marx Nazım Hikmet Ran Oğuz Atay Friedrich Nietzsche daha birçok düşünür herkesin dilinde ama siz onları kendi tatmininiz için kullanıyorsunuz onların cümlelerini kullanınca onların yolunda olduğunuzu sanıyorsunuz onlar hem yazdı hem eyleme geçti masabaşı romantizmi değildi yaptıkları dünyayı değiştirmek için gidilecek yollardı onlar düşündü ve eyleme geçti sizse yan gelip yatarak onlara ağlıyorsunuz sözde saygıyla anarken saygısızlık yapıyorsunuz! günde yüz tane Nazım şiiri Tutunamayanlar alıntısı paylaşmak değildi onların hayali bir gün olsun insanların zincirleri kırabilmesiydi istedikleri siz daha yola adım atmadan yolun sonuna varmışsınız onlar sizin kadar yapmadı bu yorgunluğun felsefesini Nazım hapislerde sizin kadar ağlamadı Oğuz Atay yalnızken sizin kadar bencil olmadı Marx çocukları evde açken hala devrim diye meydanlardaydı! siz sıcak yataklarınızda bencil tutkularınıza saygın anlamlar katma peşinde anca süslü cümlelerin estetiğindesiniz kendinizle bile yüzleşmekten korkuyorsunuz kalkıp ahkam kesiyorsunuz sabaha kadar özgürlük felsefesi yapıyor ama bir gününüzü bile ahlaksal normlarınızın dışında yaşayamıyorsunuz ve her zaman sebebi dışarda arıyorsunuz kendi dünyanızda bile söz hakkınız yok sizin hangi hadle başkalarının dünyasına akıl verebiliyorsunuz yoksa sadece kendinizden kaçmak mı tek derdiniz? samimi değilsiniz samimi değilsiniz samimi değilsiniz!!! oh bee...
İnsan ve Toplum
··1 alıntı·
7bin Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu sağlam fırçayla bir yandan soğuk buzlu soda mı yudumlarken bir yandan da galata porttan boğazın tuzlu sularını gece tekilaya şat yapmayı planlıyorum. Ayrıca tüm o saydığın modası geçmiş zevatın da akşam masada kons olarak işe yarayacağını anımsattığın için size ekstra minettarlık duyuyorum.
Naked
Gönderi Sahibi
Yeter güne neşeli başladığınız ahlaksal normlarınızı biraz daha rahatsız edeyim.
iletinin en güzel kısmı ""sabaha kadar özgürlük felsefesi yapıyor ama bir gününüzü bile ahlaksal normlarınızın dışında yaşayamıyorsunuz'' '"anca süslü cümlelerin estetiğindesiniz kendinizle bile yüzleşmekten korkuyorsunuz''
Naked
Gönderi Sahibi
Gerçekten güzelmiş bu şekilde görünce ben mi yazmışım dedim :) sağolun
Ahlaksal normlara sahip olmak özgür olmamak anlamına mı geliyor? İnsan birikimli bir varlıktır. Tecrübe ve normlar olmasa yolunu bulamaz. Aksine tecrübe ve normları terk ederse tüketim toplumuna köle olur. İkincisi Foucault ve Sartre gibi iki kafasıkarışık ve tek işleri cinsel hazlarını meşrulaştırmak olan hedonistin yolunda gitmek gaflettir, dalalettir. Marx, Nietzsche, Nazım ve Atay hakkında ise olumlu-olunsuz bir yorumda bulunmayacağım. Saygılar.
Naked
Gönderi Sahibi
Güzel kardeşim profilindeki Mecnun hatırına susuyorum lütfen sayfamdan siktirip gider misiniz bak güzelce söylüyorum lütfen diyorum siktirip gidiniz!
Genelleme olmasa iyiydi de :)) ama sana katılıyorum yerinde bir eleştiri 🙃
Naked
Gönderi Sahibi
İlla bir de tenzih mesajı mı verelim yoldaşım zaten herkes kendi kendini tenzih eder o yüzden gerek duymadım
Reklam
Günün özeti :)))