Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın?
Sayfa 147 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··14 alıntı·
3 +1'leme
·
331bin Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Zehra Y.
Gönderi Sahibi
Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür. Anne Frank
Ama bir tabutun üstündeki çiçeklerin ne anlamı olabilir ki ? Stefan Zweig Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
Demeyin öyle beni en çok sahipsiz kimsesiz mezarlar hüzünlendirir...
Deli gibi kutluyoruz Yılbaşı doğum günümüzü Doğuma da ölüme de Çiçekler yolluyoruz Sevince de kedere de Doğuma da ölüme de Çiçekler yolluyoruz ‘Cem Karaca’
Toprağın altında yatar upuzun Çürür kara dallar gibi ölüler Toprağın altında sağır, kör, dilsiz Nazım Hikmet Ran