Zehra Y.
@_zehrayvz
Takip Et
Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın?
Sayfa 147 - Yapı Kredi Yayınları
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Çavdar Tarlasında Çocuklar
J. D. Salinger
4680 beğeni
·
158 paylaşım
·
14 alıntı
·
3 +1'leme
·
331bin Gösterim
14 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Zehra Y.
Gönderi Sahibi
Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür.
Anne Frank
112
Kadir
Ama bir tabutun üstündeki çiçeklerin ne anlamı olabilir ki ?
Stefan Zweig
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
11
FatmaYıldız
Demeyin öyle beni en çok sahipsiz kimsesiz mezarlar hüzünlendirir...
9
salih doğan
Deli gibi kutluyoruz Yılbaşı doğum günümüzü Doğuma da ölüme de Çiçekler yolluyoruz Sevince de kedere de Doğuma da ölüme de Çiçekler yolluyoruz ‘Cem Karaca’
...
daha fazla
8
Post Okur
Toprağın altında yatar upuzun Çürür kara dallar gibi ölüler Toprağın altında sağır, kör, dilsiz Nazım Hikmet Ran
5
İleri