Sabah gördüm, sakin anı kolladım.. ☕ Kahvemi de aldım, okudum..🙈 Yazını okurken istemsiz tebessüm oldu, terapi gibi geldi.. Dingin kadın diyordum sana, şiiri de sen sevdirecen bana kaçış yok 🙈🥰 E şiir gibi kadının dingin kalemi birleşince teslim olmak gerek..♥ Hep yaz, ben okuyayım.. Girdik bir Y'ol'a, hep birlikte Ol'alım inşaAllah.. ☺️🌿✨ Emeğine, yüreğine, kalemine sağlık gülüm 🎀🌹