Tüm şiirler bir anda okununca sıkılma normal olur… ben de bir hikaye roman olay vs okuduktan sonra araya konan o şiire hasta oluyorum… şiirin o zaman lezzetini tam alıyorum, şiirden önce şiire hazırlık olunca şiir ruhuma işler genelde… yani bir şiir kitabını sürekli okumak biraz sıkıcı olmuş olabilir diye düşündüm..