En sevdiğim şeyler
Her kategoride aklıma yazacak milyon tane şey geldi ama bunlar yine ilk sıradakiler🤍 ✨️Kitap: Dune, Siyah Lale , Labirent: Ölümcül Kaçış ve okuduğum distopyaların hepsi ✨️Dizi: Supernatural ve Suits ✨️Film: Before üçlemesi ✨️Renk: Lacivert ✨️Sanatçılar: SZA, Billie Eilish, Lana Del Rey ✨️Şarkılar: Sweet November, Everybody Dies, Wildflower, Getting Older, Breaking Up Slowly, Blue Jeans, Paris Texas, Like A Tattoo ✨️Yazarlar: Agatha Christie, Jack London, Alexandre Dumas
1000Kitap
Gönderi kullanım dışı
·2 alıntı·
1 +1'leme
·
2.641 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
SZA yaaaa 😭 en sevdiğin şarkısı nee, zor bi soru gerçi ama
Elif☆
Gönderi Sahibi
Cidden çok zor😔 hepsi çok güzel ama bu aralar en fazla sweet November, good days ve love language şarkılarına sardım seninki nee
@Jomarch7 love language galiba favım yaa, gone girl, snooze, bmf, drew barrymore, good days, crybaby, blind da en sevdiklerimden.Aşığım kadının sesine ya her şarkısı mı güzel olur
Elif☆
Gönderi Sahibi
gamze dimi ya tarzı, sesi kadın mükemmel valla💕
Labirent serisine bayılırım, filmleri de çoook güzel bence🤩
Elif☆
Gönderi Sahibi
Of dimi bende keşke unutup tekrar okuyabilsem ve izleyebilsem
@Jomarch7 KEŞKE😢😢
Before üçlemesi gerçekten çok güzel (Daha 3ü izlemedim ama olsun) Labirent zaten 🫶🏼🤎
Elif☆
Gönderi Sahibi
3. Film bence zaten çok iyi değildi devam olarak çok bir şey kaybetmemişsin💞
@Jomarch7 Ay öyle mi, merak ediyordum 🥹 ama favorim 1 şu ana kadar
Elif☆
Gönderi Sahibi
@bookworm_298 bana öyle geldi maalesef😔 tabi öznel fikrim. Benimde favorim 1🫠💕
BİLLİE EİLİSH Mİİİİİİ😍😍
Elif☆
Gönderi Sahibi
💙🫠
before üçlemesi 😭😭💝💝