Mutluyum, mutluyum, mutluyum...
Öncelikle kitapta 11 yazarla yapılan hayali söyleşiler var ve cidden kendinizi bu ortamda röportajı yapan kişi gibi hissediyorsunuz.
Kitapla ilgili araştırma yaparken bir başlıkla karşılaştım; "Ölüleri mezarlarından kaldıran kitap." Kesinlikle tam olarak bu betimlemeyi anlatıyor.
Kitaptaki 11 yazar;
FarabiWilliam ShakespeareFyodor DostoyevskiHacı Bektaş VeliFriedrich NietzscheHüseyin Rahmi GürpınarAgatha Christie
Neşet Ertaş
Kurt VonnegutOrhan Veli KanıkCharles Bukowski
Bütün yazarlarla olan hayali söyleşiyi okurken heyecanlıydım ama en çok "Neşet Ertaş"ı okurken heyecanlandım. Hem hemşehri olmak hem de bu güzelim türkülerin o gönülden çıkması...
Ve onun kıymetini öldükten sonra da bilmediğim için mutluyum...
Neşet babanın türküleriyle büyüdüm diyebilirim.
Neşet babanın da dediği gibi bizim buralarda 'seni seviyorum' denmez, 'gurban olurum saa' denir.
#49432928#49433077#49433492
Daha sevgimi ve mutluluğumu nasıl anlatabilirim ki?
Diğer yazarlara da gelecek olursak onlardan da beni en çok etkileyen
Friedrich Nietzsche ile olan söyleşi etkiledi.
Bir filozof ne olmak ister?
-İyi bir dansçı olmak ister.
"Politikacı, insanları ikiye ayırır: Maşalar ve düşmanlar."
#49429579#49429678#49430037
Cidden derda deva randevu...
Hem mizah, hem bilgi.
Bu güzelim kitapla sizi başbaşa bırakmak istiyorum.