Haziran Ayı Öykü Etkinliği (03-30 Haziran 2020)
Güzel bir Mayıs geçirdik etkinlikte. Resimler bir parça etkili oldu herhalde. Ben de yazarım demiştim ama olmadı, alıştım da hem yalan söylemeye artık :) Ama olsun , yine de keyifli bir ay geçirdik bu karantina dönemlerinde. Ama şimdi normalleşip özgürleşiyoruz bir parça. Her şey daha iyi olacak diye umut edip işe gidiyoruz ve her şeyin gün geçtikçe daha kötü olduğunu görüyoruz. Evet, umudun zirveye çıktığı Haziran’da, bu ölümler ayında, başka ne yapabilirim, daha fazla nasıl zorlayabilir, daha kâbus bir etkinlik nasıl yapabilirim diye düşündüm tabii ben de seslice. Buldum ama sonunda. Öykü yazmak isteyenler, dünyanın en itici bilgelerden olan Konfüçyus’dan ilham alacak bu ay. Aşağıya bu yüce ve ukala insanın İnternette her yerde bulabileceğiniz 11 adet sözünü bırakıyorum. Bu ayki etkinliğe katılmak isteyenler kendilerine uyan, kafalarına yatan ya da nefret ettikleri bir sözün düşündürdükleri, hissettirdikleri, ya da ilgili her şeye dair bir öykü yazacaklar. Umarım yeterince saçma olmuştur bu ayın teması. (Bu arada unutmadan konuyla ilgili bir şiirimi de ekleyeyim buraya - #75095361:) Evet 30 Haziran’a kadar aşağıdaki sözlerden birsi hakkında yazacağınız bir öyküyü paylaştıktan sonra yorumlarda bilgi verirseniz etkinliğe dahil ederim sizi de. (Etkinlik iletisi #75136876) Umarım Tolstoy’un “İnsan neyle yaşar?”ındaki öykülerden fazla çıkmaz. Gerçi çıksın da – çok önemli değil. Önemli olan yazıp rahatlamak, haziranı kazasız belasız bitirmek. İsteyenler için öykülerini isimsiz olarak paylaşabilirim eskiden beri yaptığım gibi. Bu kadar herhalde, etkinliklere kimse yazmayana kadar devam edeceğim gibi görünüyor. Umarım o ay bu ay olmaz. Herkese iyi haziranlar. Sözler: -------- 1. İnsanlar beni tanımıyor diye üzülmeyeceğim; insanları tanımıyorum diye üzüleceğim. 2. Mutluluk bir varış değil, bir yolculuktur. Pek çokları mutluluğu insandan daha yüksekte ararlar, bazıları da daha alçakta. Oysa mutluluk insanin boyu hizasındadır. 3. Gerçeği bilenler ile onu sevenler hiçbir zaman eşit değildirler. 4. Gerçek iyilik, insanın yüreğinden fışkırır. Bütün insanlar iyi doğarlar. 5. Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri varsa, o yerde güneş batıyor demektir. 6. Çizik bir elmas, çizik olmayan bir çakıl taşından daha iyidir. 7. Derin olan kuyu değil, kısa olan iptir. 8. Aşk, dört nala giden at gibidir, ne dizginden anlar, ne söz dinler. 9. Küçükler ot gibidir, büyükler ise rüzgâr: Rüzgar ne yöne eserse, otlar o yöne eğilir. 10. İnsanları niçin öldürüyorsunuz, biraz bekleyin zaten ölecekler. 11. İnsanların umutlarıyla oynama, belki tek sahip oldukları şey odur.
Etkinlik
··
80 Gösterim
17 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Benim cebimde bir deneme vardı. Açılışı yapayım:) #75135901
Erhan Özdemir
Gönderi Sahibi
Ne kadar geniş cebiniz varmış:) Deneme sandım ama öyküymüş, ekliyorum diğer iletiyi başlatıp.
Cepler dolana kadar biriktirip duruyorum bıkmadan:)
Kuyular Dünyası #76064135
"Seine Nehri'nin Meçhul Kadınları" #75778853
Son 24 saat Erhan da yazsın.
Erhan Özdemir
Gönderi Sahibi
Konfüçyüs mü')
Merhaba her söz ile ilgili ayrı ayrı yazabilir miyiz...
Erhan Özdemir
Gönderi Sahibi
2yi geçmezseniz iyi olur :)
Reklam
Benimki de burada #75230302 Daha önce yazan var bu söz hakkında, ama olsun.
Erhan Özdemir
Gönderi Sahibi
Normalde bu ay sadece öykü kabul ediyordum, ama o kadar copyright yapmışsınız , ekleyeyim artık:)
Her ay en az bir hikaye çıkar, sen unut erken emekliliği Erhan abi. Güzel bir ay dilerim. İyi akşamlar.
Erhan Özdemir
Gönderi Sahibi
Öyle olsun :) İyi geceler