Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Döküyorsun o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan,elinden,üzerinden. Kasvet öyle değil ama zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
"Kabul, asla ilk günkü ışıltısında olmuyor hayat; ama yine de, yıllarını anılarını temizlemeye vermiş ağır bir işçi kelamı bırakabilirim şuraya; barış geçmişinle her gün yeniden, yeterince uğraşırsan eser kalmıyor kirden..."