gül

Neşeli bir yüzü var , ama çok acı çekmiş .
Reklam
" Küçüğüm hayat hep böyledir , insanlar hep çekip giderler."
" Olduğum şeyle olmadığım şey arasında , hayal ettigim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum. "
Dostoyevski "İnsancıklar" adlı kitabında: "Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu." diyor. İnsanın içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hali bu olsa gerek..
"Hayattan pek çok şey öğrenen insanlar, neşeli ve masum kalamazlar ..."
Reklam