Bir kitap bu kadar mı sürükleyici olur ,gerçekten çok etkileyici yani bir oturuşta bile zorlasanız biter çünkü kopamıyorsunuz .O anlatış şekli,kelimelerin dansı bana çok büyüleyici geldi ve elbette ki samimi bir dil kullanılması da buna etki etmiş olabilir.Evet bir aşkı anlatıyor ;ama tensel olarak değil soyut bir aşkın yıllarca sürebileceğini ,aynı zamanda da sanıldığı gibi aşkların sonu hep mutsuz biter gibi bir kalıplaşmış önyargıyı da yıkıyor bunu da mutlu bir sonla bitirerek yapıyor Turgut Özakman.Bence okunması gereken bir kitap.