“Düşmeden yaşayanı hiç görmedim ben. Belkide derdin düşmek değil.Sen büyürken düştüğünde seni yerinden kaldırmasını beklediğin insanlar yanına gelmemiş belli ki. Düştüğünde nasıl kalkacağın sana öğretilmemiş. Ama büyükmek bitmez umut. Şimdi de öğrenebilirsin , kendine öğretebilirsin. Hayallerine de hayal kırıklığına da sahip çıkabilirsin. Acı ile umut iç içedir her zaman. Hayal kırıkları hayallerin yan odasıdır.”