"Kız galiba o yolun yolcusu? Ha? Şişman karıda da tam esnaf kılığı var ya!..."
Ömer güldü:
"Sen zaten başka türlü düşünemezsin ki; o mübarek kafan her şeyi mevcut bir ölçüye uydurmadan rahat edemez. Bu adam şu kadını tanımıyordu, gitti, konuştu. Kadın polise vermedi, demek ki o yolun yolcusuydu. Oldu bitti. Başka bir şey olamaz. Hayatta fevkalade hiçbir hadise yoktur. Her şey birbirinin aynıdır. Işte bu kadar...
"Böyle dümdüz bir beynim olacağına hiç olmamasını tercih ederdim..."