Halil AYHAN

Beni anlamıyorlardı. Zarar yok. Zaten beni, daha kimler anlamadı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Farkında mısınız bilmem, kimse kendi acısını bile duymuyor artık. Kimse bir başkası için kederlenmiyor. Birbirine ihtiyacı olanlar özenle uzak duruyor birbirinden.
Sayfa 132
Özgürleştirmeksizin eğiten aptallaştırır.
Sayfa 24
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok.
Sayfa 425