📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bunları senin için yazıyorum,Meçhul dost.
Bu bir davet,sevgi daveti.İsterdim ki kelimeler çiçek çiçek eşiğine yağsın;İsterdim ki kelimeler yıldız yıldız aydınlatsın odanı.Sönen gözlerimin bütün aydınlığı kıvılcımlaşsın onlarda.Kelimeler buseleşsin ve güvercinler gibi,kuğular gibi,kırlangıçlar gibi uçsun sana…
Beni bunca saracak ne vardı?
Kanıma girecek.
Gözbebeklerime oturacak
Bir senfoni gibi kulaklarımdan eksilmeyecek
Ne vardı?
Hiç karşıma çıkmasaydın
Bu kör olası gözler görmeseydi seni
Ne vardı!
Güzelliğini hiç bilmeseydim
Bir dua gibi bellemeseydim adını
Ne vardı bütün gece
Gözlerimi tavana dikerek
Seni düşünmeseydim..