Halim Demir

Halim Demir
@halimdmrr
Kitap dile gelmez okunmadan.
"Yemin ederim ki, gereğinden fazla bilinçli olmak bir hastalıktır, gerçek ve tam bir hastalıktır."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan kalbi ancak belirli bir miktarda acı, felaket taşıyabilir. Sünger suyu iyice içince, deniz istediği kadar onun üzerinden geçebilir. Fakat ona bir damla ekleyemez.
Sayfa 282
"Soru şuydu: Hastalık mı suçu doğuruyor yoksa suçun kendisi mi bir şekilde, kendine has doğası nedeniyle hastalığa hep eşlik ediyordu?"
Sayfa 95 - #raskolnikov·Kitabı okudu
İnsanı mutlu eden şeyler aynı zamanda onun sefaletinin de kaynağı olmak zorunda mıydı?
Sayfa 60·Kitabı okudu
" Delilik şüphesiz aptallıktan iyidir. Delilik var olmuş bir zekânın yok oluşudur; aptallık, var olmamış bir zekânın var olamamaya devam edişidir. Deliliğin hiç olmazsa mazisi şanlı. Aptallığın şerefli bir tarihi bile yok. "
Sayfa 131