📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna”
Kendi başına acı çeken, ruhunda acıyı daha fazla duyar,
Çünkü geridedir her türlü tasasız şeyler,
Geçmişte kalmıştır mutlu bakışlar.
Ancak acının ortağı, dayanmanın dostu varsa, Ruhunda çilesi hafifler.
Kader mi aşkı kovalar,
yoksa aşk mı kaderi,
kimseler çözemedi bu bilmeceyi...
Hoşça kal!
Değerin çok yüksek,
tutamam seni.
Sen ancak görenleri seversin,
bense körüm
sen ne kadar kalsan da geliyorsun benimle...
ben ne kadar gitsem de kalıyorum seninle...
öğret bana,
nasıl unutulur düşünmek?
Oysa benim ruhumda savaş var.
durmadan ölüyor içimdeki insanlar.
Boğ kendini yüreğim;
dilimi tutmak gerek !