"Ne dileğin varsa, versin sana tanrılar,
bir evin olsun,bir de erkeğin,
onunla paylaşasın her şeyi,
erkekle kadının bir çatı altında
anlaşması kadar güzel, tatlı ne var,
çatlatır düşmanlarını,dostlarını sevindirir,
kendileri de mutluluk içinde yaşar."
"Ne diye insanlar tanrılardan bilir birçok şeyi
Sanırlar bütün belalar bizden gelir,
oysa kaderin dışında acı yığar başlarına
kendi kendileri,kendi taşkınlıkları..."
"Doğrusu ben de bilmiyorum. Sadece kazanmam gerektiğini,tek çıkış yolumun bu olduğunu biliyorum. Belki de bu yüzden mutlaka kazanmam gerektiğini sanıyorum."