Welek

Welek
@harapbirkul
teşekkürler Allahım, afiyetle ölüyoruz.
@harapbirkul·
·
sabitlendi
Şükrü Erbaş köylüleri niçin öldürmeliyiz ? çünkü onlar ağırkanlı adamlardır. değişen bir dünyaya karşı kerpiç duvarlar gibi katı çakır dikenleri gibi susuz kayıtsızca direnerek yaşarlar. aptal, kaba ve kurnazdırlar. inanarak ve kolayca yalan söylerler. paraları olsa da yoksul görünmek gibi bir hünerleri vardır. herşeyi hafife alır ve herkese söverler. yağmuru, rüzgarı ve güneşi birgün olsun ekinleri akıllarına gelmeden düşünemezler... ve birbirlerinin sınırlarını sürerek topraklarını büyütmeye çalışırlar. köylüleri niçin öldürmeliyiz? çünkü onlar karılarını döverler seslerinin tonu yumuşak değildir dışarıda ezildikçe içeride zulüm kesilirler. gazete okumaz ve haksızlığa ancak kendileri uğrarsa karşı çıkarlar. karşılığı olmadan kimseye yardım etmezler. adım başı pınar olsa da köylerinde temiz giyinmez ve her zaman bir karış sakalla gezerler. çocuklarını iyi yetiştirmezler
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Welek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
2023 14. kitabı
Grigory Petrov
8.6/10 · 7,8bin okunma
Gidelim ya, aramak boşuna bulunmak istemeyeni.
Gençlerin sevgisi, yüreklerinde değil de gözlerindeymiş demek.