Ben bir abi, bir dost gibi görmüştüm onu. Hiçbir hareketim de başka bir şey düşündüremez. Ki bu gözle baktığım biri dünyada tek kalsa, yine başımı çevirip bakmam. Çok net eminim ki yanlış anlaşıldım ve çok kırıldım.
Bunun sebebi ise her zaman herkesi kendim gibi düşünmem ve çok verici olmam. Başkalarını bu kadar düşünmemeliyim. Sonra olan bana oluyor hep. Artık kendimi değiştirip gerekirse terapi almam gerekiyor. Gerçekten yanlış anlaşıldığımda ne yaptığımı bilmiyorum. Başka bir Kübra’ya dönüşüyorum. Neyse bu kadar özeleştiri yeter, önümüze bakalım.
Evet sıradaki şarkımız: Mela Bedel- Gel Dönelim Eve 🌟
Ha bir de benimki yeni şarkı yapmış, sabahtan beri bununla dans ediyorum 😁
Sefo- Sipanbabur 😎