Harun Küsmüş

Harun Küsmüş
@harunksms
İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı.
Harun Küsmüş
Amin
Reklam
Ben de :)
Açık seçik taraf tutuyorum. Yobazlığa karşıyım, ırkçılığa karşıyım, gericiliğe karşıyım. İnsanların sömürülmesine ve savaşa karşıyım. Sosyalizm'den, sevgiden, kardeşlikten, aydınlıktan yanayım.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Harun Küsmüş
Eyvallah
Evet efendim, en bayağı, en aşağılık insanların aynı zamanda namusluluk simgesi olarak kalabilmeleri ancak bizim ülkemizde olanaklıdır !
Harun Küsmüş
Evet öyle malesef
11 ağustos 1999 güneş tutulması
Camı kırıp ateşte kararttık, evin damına çıktık, güneşe bakmadan önce alınan bu önlemle amacımıza yaklaşmıştık, çocuktuk ve keşfimiz büyük, keyfimiz yerindeydi.
Tarih
Harun Küsmüş
Teşekkür ederim
Reklam