Şimdi bu tipler türedi. Yine kişinin ismini gizledim,X'te de böyle şeyler dönüyor. Mevzuya gelecek olursak, herkes birbirinden ufak bir tartışmada ayrılsın o zaman. Bir de ilişkide mücadeleden bahsederler. En ufak harekette ayrılmak bilmem ne falan ne çocukça işler, gerçi çocuk bile yapmaz. Siz de ufak bir hata yaptığınızda hemen kapının önüne koysunlar nasıl olur? Bunlar gibilerle evlenilmez, bir şey konusamazsın bunlarla. Ulan anneleriniz babalarınız ilişkilerinde hiç mi tartışmadı, hiç mi güzel günleri olmadı. Hayat bu,ihanet ve aşırı saygısızlık dışında her şey affedilir. Bu nasıl bir kibirdir?