Mektuplarımın seni rahatsız ettiği konusunda haklı değil miyim? Fakat haklı olmanın ne yararı var ki? Eğer senden mektup alıyorsam ben her zaman haklıyım ve her şey sahibim, eğer mektup gelmemişse ne haklıyım ne yaşıyorum, ne de başka bir şey.
| Milena’ya Mektuplar
Risk almakla almamak arasındaki o ince çizgiyi aştığında insan, öyle yerlere sürükleniyordu ki çizginin öteki tarafındaki sonsuz uzaklığa savrulmak an meselesi oluyordu.
sana çatlarcasına inanıyorum
çünkü kopartarak geliyorsun göğün zağarlarını
…
yüzümü kınından çıkaran sensin
pencereyi getiren aklıma
sanki güzmüş
sevecenliğe sarınmak istiyormuş gibi
sanki canım
yüzüme sensin biriktiren kitaplara.
çocuklar semada bir atlı alkışlıyor
bu yüzden seviyorum seni