“Kim için yaşayabilirim, hangi gaye için? Neyi arayacağım? Ne için savaşacağım? Neyin rüyasını göreceğim? Hayatın çiçekleri döküldü, sade dikenleri kaldı.”
‘’Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum , konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içimde. Sanki içimde derin birhiçlik var.’’
“Olgunlaşmamış insanın özelliği, bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir, olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir.”
“Sakın kimseye bir şey anlatmayın. Herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra.”
“Bazen kendinle arayı açmak gerekiyor. Arayı bulmanın sırası değil, galiba hiçbir zaman da değil! Uzak olmadan yakın olmadığı gibi, uzağı düşlemeden yakınlık da kurulmuyor.”