Sibel Karagöz

Sibel Karagöz
@hayalimden
Bir kış sabretmissin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat. Ve şairin de dediği gibi "Diyorsun ki şu eşiği de geçeyim sonrası düzlük, düzlük sandığın yere geliyorsun bir bakıyorsun orası da yokuşmuş hiç bitmiyor.''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kış sabretmissinde tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor bazen hayat.
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
"Biliyor musun, insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.”
İpeksi bir sessizliğe büründük, bir hayat mahcup ve duru..