Yalnız bir şeye dayanmak artık benim için mümkün değil. Her şeyi kafamda yalnız başıma saklayamayacağım. Söylemek, bir şeyler, birçok şeyler anlatmak istiyorum.. Kime?.. Şu koskocaman dünyada benim kadar yapayalnız dolaşan bir insan daha var mı acaba? Kime ne anlatabilirim? On seneden beri hiç kimseye bir şey söylediğimi hatırlamıyorum.Boş yere herkesten kaçmış,boş yere bütün insanları kendimden uzaklaştırmışım: