"Bak yine anlamadın. kötülük ya da iyilik ne yaptıysam hepsini aşk için yaptım. Hüdavendigar için değil"
"Aynı şey değil mi?"
"Değil aşk yolculuğu tek kişilik başlar. maşukunu bulunca bir müddet iki kişiyle sürer. Ama Yolun Sonunda yine tek başımıza kalırız. bizde başlayan bizde sona erer."
Gel,gel,ne olursan ol yine gel/İster kafir ol,ister ateşe tap,ister puta/Ne olursan ol,yine gel/İster yüz kere tövbe etmiş ol/İster yüz kere bozmuş ol tövbeni/Ümitsizlik kapısı değil bu kapı/Gel ne olursan ol yine