hereisthething

hereisthething
@hereisthething
“Kendimden başka herkese tahammül ediyorum bazen Kendimle beraber herkesten nefret etmeme rağmen…”
Sayfa 22·Kitabı okudu
Reklam
Ömür Hanım, öyle bir acı ki bu, ölen yaşayanda her gün yeniden ölüyor, yaşayan ağlamadan kimseyi sevemiyor.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Saçmalıyordu, yalnızlığın sayılarla alakası yoktu. Belki tek başına değildi ama yapayalnızdı.
Sayfa 100·Kitabı okudu
bunca zamandır hayattan beklediğim, yaptığım ve yapacağım bütün saçmalıkları haklı gösterecek küçük çapta bir faciaymış
Sayfa 39·Kitabı okudu
Ve şimdi şöyle dua ediyorum Tanrı’ya: Olanlar oldu Tanrım Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla!
Sayfa 15·Kitabı okudu
Reklam