Kitabın ilk 100 sayfası benim açımdan çok güzeldi. Çok güzel öneriler vardı.Şahsen alıntıladığım da çok güzel yerler oldu ama 100’den sonra nerdeyse tek konu seyahat ülkeleri oldu. Ben yabancı ülkelere karşı seyahata çok meraklı, gezmeyi de çok seven biri olmadığım için sıktı ve yarım bıraktım.
Seyahat etmeyi seven , gezmeyi seven kişiler için çok güzel devam ediyor.
15 yaş üstü kişileri daha çok uygun bir kitap olduğunu düşünüyorum çünkü daha aşağı yaşıtlardakilere sıkıcı gelebilir.