O kadar güzel bir kitap ki anlatmaya kelimeler yetmez.Beni çok etkileyen ve sarsan bir kitap oldu. Favori kitaplarımdan birisi. Kitabı bitirince dakikalarca boşluğa bakıp ağlamama sebep oldu.Kesinlikle okumalısınız bu kitabı okumadan ölmeyin derim... Martin EdenJack London
“Hayatımda yanlız o vardı.Gözümü kapadığım zaman onu,açtığım zaman onu,uyuduğum zaman onu,uyandığım zaman onu görüyordum.
Halbuki ben onun için bir hiçtim;gelmiş ve geçmiş birisi…”
“Yanlız her ikisinin de içinde gizliden gizliye büyüyen bir korku vardı:Bir gün gelip ayrılmak korkusu.
(…)
“Ayrıldılar…Ve bir daha birbirlerini görmediler “