“Eğer bu alçakgönüllü kardeşinizin sözlerine inanır, söylediklerinin gerçek olduğunu düşünürseniz, bilin ki para kimseyi ne daha mutlu ne de daha neşeli yapar. Yaptığı tek şey, insanın yüreğini kötü bir karışıklığa sürüklemektir. Parayla hiç kimseye yardım edemezsiniz; onu daha mutlu , daha güçlü ve neşeli kılamazsınız. Bu yuvarlak metali ve ağır kâğıtları en büyük düşmanınız olarak görün ve ondan nefret edin”
İlk defa göz göze
gelmişlerdi; sanki birbirlerini hiç konuşmadan tanımış,
gizli bir ilişki kurmuş gibilerdi, bir sırra ortak olmuşlardı. Sevdanın temelinde belki de bu vardı; seçilmiş olmak, ayrıştırılmış olmak.
Sevda ile boyanmak, yaşamak ve yaşlanmak...·Kitabı okuyor
Affetmek...
Halâ çok zor Allah'ım...
Helal edilmeyecek haklar yok mudur hiç? Hakkımı helal edememek beni kötü yapar mı? Bana bunca kötülük yapılmışken.